پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215663
چهارمحال و بختياري ميزبان كاروان خدام حرم رضوي مي شود
تاریخ انتشار : 1395/05/06 19:47:20
نمایش : 1174
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: همزمان با دهه كرامت مردم استان ميزبان خدام امام رضا (ع) مي شوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  بام ايران خبر، خدابخش مرادي نافچي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهار محال و بختياري در شوراي هماهنگي دهه كرامت چهارمحال و بختياري اظهار داشت: پنج تن از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) به مدت هفت روز در اين استان حضور پيدا مي كنند.

وي تأكيد كرد: به منظور استقبال از خدام حرم رضوي و مردمي كردن جشن هاي دهه كرامت همكاري تمامي دستگاه هاي اجرايي، هيأت مذهبي و قشرهاي مختلف مردم با يكديگر ضرورت دارد.

مرادي نافچي افزود: هيأت مذهبي همزمان با ميزباني از خدام حرم رضوي مي توانند از ظرفيت بالاي مردم در راستاي اجراي برنامه هاي مطلوب در اين حوزه استفاده و بهره گيري كنند.

وي تصريح كرد: فعاليت يك هزار و ۵۰۰ هيأت مذهبي در چهارمحال و بختياري زمينه بسيار مناسبي براي ارتقاي كيفي ميزباني از خدام حرم رضوي است. رئيس شوراي اطلاع رساني چهارمحال و بختياري بيان داشت: به منظور اجراي مطلوب برنامه هاي دهه كرامت در اين استان ۱۷ دستگاه اجرايي فعاليت مي كند.

وي اضافه كرد: استفاده از ظرفيت مردمي و بهره گيري از امكانات دولتي براي بازدهي مطلوب برنامه هاي دهه كرامت بايد مورد توجه قرار گيرد.

مرادي نافچي عنوان داشت: آشنايي نسل جوان با معارف ديني و اخلاق اجتماعي از مهمترين اهداف اجراي برنامه هاي دهه كرامت در چهارمحال و بختياري به شمار مي رود.

وي اظهار كرد: ۴۰۰ كانون فعال در مساجد چهارمحال و بختياري در برنامه هاي دهه كرامت استان مشاركت دارند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: هيأت عاشقان ولايت شهركرد همزمان با دهه كرامت و حضور خدام حرم رضوي در استان مجري سلسله جشن هاي مردمي اين حوزه با عنوان "زير سايه خورشيد" هستند.

وي بيان كرد: كاروان خدام حرم رضوي در مدت حضور خود در چهارمحال و بختياري به شهرستان هاي ۹ گانه اين استان سفر مي كنند.

مرادي نافچي يادآور شد: استقبال هاي مردمي در شهرستان هاي چهارمحال و بختياري از خدام حرم رضوي در برنامه اي با عنوان "كاروان عشق" صورت مي گيرد.

وي عنوان كرد: حضور در مناطق محروم با عنوان آغوش پدرانه، ديدار با ائمه جمعه و مسوولان استاني و شهري با عنوان تكريم خدمتگزاران، ديدار با اعضاي خانواده تشكل هاي ميزبان با عنوان خانواده رضوي، حضور در حوزه هاي علميه و ديدار با علماء و طلاب با عنوان حجج الله، ديدار با كارآفرينان با عنوان هموارگران مسير الي الله و حضور در مراكز علمي و پژوهشي و ديدار با نخبگان با عنوان عالم آل محمد (ص) از مهمترين برنامه هاي خدام حرم رضوي در سفر به چهارمحال و بختياري محسوب مي شود.

رئيس شوراي اطلاع رساني چهارمحال و بختياري اظهار داشت: ديدار با خانواده هاي شهداء، جانبازان، ايثارگران و حضور در آسايشگاه ها با عنوان به رسم ادب، حضور در بيمارستان ها و عيادت از بيماران با عنوان آرام جان، حضور در مراكز نگهداري ايتام و كودكان بي سرپرست با عنوان پناه جان، حضور در بقاع متبركه و نشست صميمي با مسوولان و خدام با عنوان ياران آفتاب، عطرافشاني و غبارروبي گلزار شهداء با عنوان دلدادگان رضا (ع)، جشن دختران با عنوان شكوفه هاي نور و حضور در جشن ويژه زوج هاي جوان با عنوان زندگي جاري از ديگر برنامه هاي خدام حرم رضوي در سفر به اين استان است.

وي خاطرنشان كرد: بازديد از مراكز تخصصي نيروهاي مسلح با عنوان فداييان ولايت، ديدار با منتخبان تشكل هاي دانشجويي و دانش آموزي با عنوان پيمان دوستي، ديدار با پرستاران و پزشكان با عنوان منجيان جان انساني، ديدار با كاركنان دستگاه هاي اجرايي با عنوان خدمتگزار مؤمنين، ديدار با اصناف و بازاريان با عنوان حبيبان الهي، ديدار با كشاورزان و دامداران با عنوان دستان شكوفاگر و ديدار با ورزشكاران و كانون هاي هواداران باشگاه هاي ورزشي با عنوان ناديان سلامت جسماني جزو برنامه هاي خدام حرم رضوي در سفر به چهارمحال و بختياري محسوب مي شود.

مرادي نافچي گفت: مسوولان چهارمحال و بختياري در دهه كرامت سال جاري دو روز هم ميزباني از خادمان حرم حضرت معصومه (س) را بر عهده دارند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html